HortenCia

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Zooooooooooooo-Ciaaaaaaaaaaaaaaaa =O))))))))))))

Av Cia - 11 juni 2012 20:05

   Hej på dig !!!


Hoppas du mår bra och att du haft en lika solig dag som jag har haft .

Idag tänkte jag presentera min familj för dig,den är lite hårig men ack så älskvärd .

Tror på fullaste allvar jag varit ett djur i mitt förra liv,hade jag kunnat så hade jag tagit hand om alla djur man någonsin kunde tagit hand om. Njae....nu ljög jag lite ,spindlar,ormar och sådant kan gott hålla sig borta haha...


Så länge jag kan minnas har min familj haft djur,hund,katt,kanin,fåglar,getter,hönor,tupp,mars
vin,hästar,hängbuksvin...det är nog så det räcker iaf ..


Jag värnar mer för djuren än för människan,för människan 'är den vidrigaste djurrasen som finns,ändå ska vi vara dem mest intelligenta...skrämmande!!


Just nu har jag 4 stycken katter,varvid 3 stycken är långhåriga och en bondkatt.


Lexuz är katten  som är med på mittenfotot,längst till vänster,stor hårig nallebjörn,han rä så mycket skogis som man vara,det ser du nog  .


Champis är min vita bomullstuss,gissar på han är turkisk van,i alla fall mycket av honom är det,vad jag tror i af..


Dizzie är  katten i mitten i mitten fotot,riktig surbobba..hahah..men som älskar sin matte,vilket gör ju mig  extra glad..


Suzukki,är den svart/vita katten som ligger och latar sig,hon är en hittekatt med en lång historia bakom sig,men har


snart varit hos oss i snart 1 år. Jag är så glad just dem här 4 katterna bor hos mig,att ödet valde just dem här  .


Tror du på ödet??


Jag gör,jag tror att allt har en mening i allt som sker i ens liv,inget händer av en slump utan allt är förbestämt.


Hur illa det än må vara i det som sker i ens liv så är det meningen,man kanske inte eller aldrig kommer att förstå


varför,det är så det är bara..


Psykologi,psykiatri,personlig utveckling ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Älskar att läsa om sådant,och det hjälper


att se livet lite mer i en annan synvinkel...jag vill verkligen växa som person,förändra det som jag inte mår bra av,


Är väldigt glad över min emotionella förståelse jag har fått,det är inte bara läsning man får det av,det är livets


händelser samt erfarenhet.


Nog babblat för idag,jag kommer att prata om lite olika ämnen  jag hoppas du frågar om det är någonting  du


undrar över?,eller om du har synpunkter,vad som helst.


Tack för alla fina kommentarer jag har fått,precis startat bloggen,så det är jag verkligen glad över. Tack till er som läser den !!


Glöm inte att ta hand om dig,var snäll emot dig själv,och behandla dig som du gör med andra,vilket jag hoppas är bra förstås .


Varm junikvälls kram från mig  

     

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cia - 8 juni 2012 19:35

         God kväll fina du,hoppas du mår bra denna fredag .   Tänkte jag skulle berätta lite om mig och hur jag kom in i blomstervärlden och hur det förändrat mig liv.. År 2006 arbetade jag inom vården,det har jag gjort mestadels av hela...

Av Cia - 5 juni 2012 18:33

    Hej på dig  !!!   Det är juni månad och så här års har det inte varit så kallt som det är just nu sedan 1923,det sades på tv häromdagen..helt galet eller hur??   Nåväl,sådana här dagar,kvällar gör ju att det krävs lite mys,tända ljus...

Av Cia - 3 juni 2012 14:10


   Hej fina du!!   Hoppas du mår bra denna söndagen den 3 juni ?! Här nere på Österlen har vi kallt,men solen kommer lite då och då  .. Har börjat att titta runt hur jag vill ha det på min blogg,givetvis kommer mycket att gå i   rosa tone...

Av Cia - 1 juni 2012 21:54

Hej fina du  !!   Det här är mitt första blogginlägg,och testar hur det kommer att se ut,alla färger med mera. Känns som om det kommer ta en tid innan jag känner mig helt nöjd ;)...Hoppas du vill följa mig även om sidan är som den är. Jag älskar ...

Presentation


Vad gör du där utanför min blogg,kom in vet jag ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards